با گام‌ها، مراحل و نحوه بازاریابی صادراتی آشنا شویم

بدون داشتن اطلاعات کافی از بازار کشوری که قصد صادرات به آن را داریم، نمی‌توان چندان به موفقیت آمیز بودن صادرات دل خوش کرد. اما سوال این که چگونه این کار را انجام دهیم و چه مراحلی را باید طی کنیم؟

یافتن مشتری خارجی برای صادرات چگونه است؟ 

بسیاری از تولیدکنندگان یا حتی بازرگانان و تجار ایرانی، سودای صادرات در سر دارند. اما از همان ابتدا برخی سوالات مانند سوال فوق یا سوالاتی از قبیل «چگونه برای صادرات مشتری پیدا کنم؟» در ذهنشان تداعی می‌شود. آنها نه فردی را سراغ دارند که صفر تا صد ماجرا را از وی بپرسند و نه چندان به وضعیت کشور مذکور آشنایی دارند. فراموش نکنید که بدون داشتن اطلاعات کافی از بازار کشوری که قصد صادرات به آن را داریم، نمی‌توان چندان به موفقیت‌آمیز بودن صادرات دل خوش کرد. اما سوال این که چگونه این کار را انجام دهیم و چه مراحلی را باید طی کنیم؟ شما به عنوان یک صادرکننده باید روش‌ها و مراحلی را برای این کار طی کنید. ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا مراحل، روش‌ها و نحوه بازاریابی صادراتی را طبق آخرین استاندارهای تجاری بیان کنیم. قبل از هر نکته‌ای بد نیست اهمیت شناخت بازار هدف را از زبان هادی نیلی احمدآبادی مشاور صادراتی بشنوید. 

نظر خود را بگذارید